12
nov

MKB Deventer: Laura Pladdet en Internet Fabriek

Bas van der Veen en Laura Pladdet kennen elkaar al sinds jaar en dag uit het ondernemende Twello. Bas, eigenaar van Internet Fabriek, heeft dit bedrijf inmiddels al bijna 10 jaar en Laura is sinds 2001 het zelfstandige avontuur aangegaan. Vanaf het moment dat Laura voor zichzelf is begonnen, ondersteunen zij elkaar bij diverse opdrachten, zoals het ontwerpen en het bouwen van (e-commerce) websites, het schrijven van teksten en het maken van logo’s en huisstijlen. De dienstverlening is met name gericht op de kleine ondernemer en het mkb.

Laura Pladdet is een kleinschalig bureau in Twello, dat graag met u meedenkt en u adviseert inzake desktop publishing, opmaak & layout, social media, webteksten en het samenstellen van digitale nieuwsbrieven special info. Ook is zij inzetbaar bij de verschillende hospitality-opdrachten en een goede ondersteuning bij de te organiseren evenementen.

Internet Fabriek is een kleine creatieve webdesignstudio uit Deventer. Hier draait het niet alleen om het design, maar de juiste combinatie van design, content en gebruikerservaring. Met het uiteindelijke doel, uw bedrijf ook online succesvoller te maken.

E-commerce is het thema van deze editie van MKB Deventer. Zowel Bas als Laura zijn nog niet zo lang geleden lid geworden van MKB Deventer en hen werd gevraagd zich voor te stellen in deze editie, waarbij het thema goed aansluit bij hun werkgebied. E-commerce is een heel ruim begrip, dit omvat zaken zoals bedrijfsstrategie, hosting, regelgeving, logistiek management en marketing.
Laura Pladdet en Internet Fabriek houden zich echter bezig met slechts een klein deel van e-commerce, namelijk met een deel van de on- en offline marketing, volgens hen, het meest pakkende onderdeel.

Wat valt bij hen onder on- en offline marketing?

Alles wat te maken heeft met het (online) onder de aandacht brengen van een product, bedrijf of dienst. De website staat bij hen altijd centraal, daar moet de bezoeker uiteindelijk verleidt gaan worden tot (inter-) actie. Door hun separate kennis te bundelen en te combineren, namelijk webdesign en converterende content, werken Bas en Laura samen aan een goed vindbare en conversie gerichte website. Middelen zoals zoekmachines (Google), sociale media (Facebook), e-mail en bannerreclame, maar ook offline promotie zoals flyers en dergelijke, zijn de tools die gebruikt worden om meer website-bezoekers te genereren.
Andere facetten van offline marketing zijn evenementen en beurzen. Dus besluit u om uw bedrijf of product te promoten op een beurs, dan kan Laura u van A to Z begeleiden in dit traject. Zij is gedreven, professioneel, representatief en enthousiast en neemt een grote hoeveelheid aan kennis en ervaring mee, welke optimaal benut wordt om uw bedrijf op een professionele manier te presenteren.

Uw relaties krijgen de service die ze verdienen.

Een mooie website is één, maar het gaat om het samenspel van de onderdelen, van on- en offline marketing, wat een website laat slagen en daar zijn zij samen goed in! U, als kleine ondernemer of mkb’er, heeft te maken met twee zelfstandig ondernemers en toch heeft u maar 1 contactpersoon, wel zo handig toch?

Bent u benieuwd naar wat zij voor u kunnen betekenen?